onsdag 29 juli 2009

Äntligen lite sol!!



Idag har äntligen sollen hittat hit, så skönt. Vi har badat i farmor och farfars pol, och varit ute hela dagen, jag har jort mitt bästa för att bli brun, legat och pressat inoljad i sololja.
Träningen gick bara bra, tränade rygg och baksida ben. Snart måste jag in och handla lite protein det är snart slut, den här gången blir det choklad smak gilla inte riktigt den jag har nu. Sen såg jag att man kunde köpa ett protein pulver som man kunde göra typ choklad pudding av med choklad bitar i den är jag lite sugen på att beställa.
Imorgon hoppas jag på mera sol. Ska stå och rycka i dörrarna på ica klo åtta, vill handla direkt på morgonen så att det är bortjort. Sen behöver vi verkligen storhandla, har mest bara småhandlat nu på slutet. Gillar inte riktigt det, bättre att fylla på ordentligt.
Sen hoppas jag att mamma ska in till stan, om hon ska in så ska jag möta upp henne där.
Nu är det dax för lite kvälls fika ska äta jordgubbar och blåbär gud så gott.

2 kommentarer:

  1. Hej Kompis! Vad härligt med sol! Vi hade också bra väder igår och det verkar bli hyfsat idag också :) Kom hem igår och åker imorgon så det är bara hem och vända igen..Drygt att packa upp och packa om! Kram på re

    SvaraRadera
  2. Ja vad ni ränner runt, KRAM på er oxå.

    SvaraRadera