söndag 12 juli 2009

Söndag

I dag på min morgon runda i skogen, så gick jag där jag brukar plocka svamp. Jag blev så glad mina små kantareller börjar komma upp!! så kul snart kan jag börja plocka svamp. Längtar efter små svampplockar dagar i skogen. Skulle vela köpa en hund till. Rut gillar inte att gå där det är högt blåbärsris så jag får ju bära hon så fort vi lämnar stigen, lite irriterande Så skulle det ju vara kul att lära en hund hitta svamp, tänk vad svamp jag skulle hitta ja eller hunden.

Idag efter jobbet ska jag in på affärn, måste fylla på med frukt och lite annat. Gillar inte när frukten börjar ta slut. Helst skulle jag vela åka hem och sova, fast det har ju sina fördelar att handla klo nio en söndag kväll, jag får ha hela affären nästan för sig själv.

Nu jobbar jag bara två dagar till sen har jag semester! Ser fram emot morgondagens träning ska bli kul. I veckan ska jag nog ta och fixa ett nytt gym kort. Spännande det ska bli att träna på ett nytt ställe.

3 kommentarer:

  1. Vart ska du börja träna??

    KramLinda

    SvaraRadera
  2. Jag ska ju ha kvar mitt kort på Tenton. Men sen ska jag köpa ett kort till på Träna oxå. så jag kommer att ha två kort, lite lyx! Kram på dig me!

    SvaraRadera
  3. Hej! Vet ni när ni/du kommer hit en sväng? Kramen

    SvaraRadera