fredag 3 juli 2009

Äntligen helg!!

Äntligen fredag och helg! Jörgen har börjat sin semester idag, ja lite avensjuk är jag, själv jobbar jag en och en halv vecka till. Min träning idag gick bra, tränade tuttarna och triceps. Idag har vi haft det lite kyligare väder här, så det var lite svalare inne på gymet skönt. Men jag känner samtidigt att jag hinner ju aldrig sola och bli brun, så fort jag e ledig så är det molnigt Hoppas att det blir riktigt varmt om en vecka, älskar ju värmen.

Nu ska jag snart gå ner och se en film, Ps i love you. Har hört att det ska vara en riktigt grin film. Köpte godis till filmen, men det har jag redan råkat äta upp hihii, var grymt godis sugen redan igår kväll. Vi åt föresten grillat tonfisk idag, har aldrig ätit det förut, och jag vet inte riktigt vad jag tyckte om det. I vanliga fall så älskar jag fisk, men det här smakade inte fisk.
Ser fram emot morgondagen det blir nog en utflykt till något bad. e nu ska jag gå ner och igång filmen. God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar