onsdag 15 juli 2009

Längtar

Tills imårgon ska ta och börja packa lite. Ska bli skönt att lämna hemmet ett tag och få sitta och prata med dig Maria!! så får jag ju se om Sixten har vuksi de lär han ju ha jort. Vad enkelt de skulle vara om vi bodde ett par mil närmare varandra.

Ska bli en riktigt härlig och dessutom barn fri helg. På fredag åker Jörgen med ett annat par ner oxå och då ska vi bo på hotell en natt. Barna dom får fara till mormor och morfar på semester.

Träningen gick ju kanon bra idag. Körde lite framsida ben och biceps kände mig faktiskt ovanligt stark i bena idag hoppas dom växer lite nu under natten. Skulle vela ha ett par vältränade snygga ben, men mina dom e ju så smala, ett under att dom inte gått av ännu. Träningen har blivit lite konstig nu i två veckor, brukar aldrig träna tre dagar på raken, men nu har de bliv så. tycker bättre om att träna två och vila en dag och sen träna två dagar på raken igen. Men nu får de ta och bli lite ordning här igen, så att jag kan träna så som det funkar bra för mig.

Näe nu e det dax för lite kvälls mackor och sen lite packning!!

1 kommentar: