söndag 26 juli 2009

Söndag

Eva!!! idag hade jag behövt en stund med dig!!Tror du förstår!!
Har varit irri hela dagen nästan, känt mig som en hushållerska här hemma städat, lagat mat och tjatat. Det är dessa dagar, då det är så skönt att fara iväg till gymet och ta i som bara den,och vara själv!! är så glad över att jag har hitta en grej som jag verkligen tycker om. Jag mår så mycket bättre nu, är inge irriterad Tränade framsida ben och mage gick bara bra, så nu hoppas jag att dom växer så det knakar under natten.

Igår hade jag inte tid att bloga. Vi hade en mysig dag med barna. Senare fick vi besök av Malin och Peter och deras lilla trio. Fick även iväg lite gam kläder som barna har haft. Skulle ha tagit en rejäl kasta dag här hemma, tycker att det är skönt att kasta saker, det känns som lite befriande, nästan som om luften blir lite lättare. Näe nu är det dax för lite fika plockade blåbär idag så det blir det och lite gröt tror jag.

2 kommentarer:

  1. Vad bra att det kändes bättre efter träningen! Har du testat att göra blåbärsgröt någon gång?
    Har hört mycket bra om det men aldrig provat, kanske något att testa här framöver för det är verkligen tokmycket blåbär i år :)

    Kram & God natt!

    SvaraRadera
  2. Nä men fy fan det är väll manna gryn i de. Ja det är jätte skönt att lämna hemmet och bege sig mot gymmet. Var jätte less. Helena

    SvaraRadera