fredag 10 juli 2009

Tänk om solen kunde titta fram!

Men nu vill jag ha lite sol!!!Det regnar ju fan hela tiden!! Har precis kommit hem ifrån gymet tränade mage, vader och framsida ben. Sista gym passet för den här veckan. I helgen blir det bara till att jobba och vara med familjen den tiden som inte tillbringas på jobbet. Har aldrig längtat så här mycket efter semester som jag gör nu, känner mig ganska trött på att jobba. Men på onsdag har jag min första semester dag Längtar!!!

Gick även en snabbisstan köpte ett ritblock sen hitta jag inge mera. Stannade av på affären och inhandlade lite mat till i helgen, blev grymt sugen på Pistage nötter så jag köpte lite nötter oxå gott. Idag ska vi göra hemma jord pizza gud så gott!! Jag ska ha köttfärs på min bit tycker att de blir så gott och lite matigare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar