tisdag 14 juli 2009

Tisdag

Alldeles snart börjar min semester!!! Ska bli så skönt att vara ledig i nästan fem hela veckor.

Oj vilken träningsvärk jag har i ryggen. Idag provade jag om jag är lika vig som förut men, det är jag definitivt inte, måste bli bättre på att stretcha. Träningen gick så där idag, kände mig inte lika pigg som vanligt, gillar inte det. Tror att jag måste börja äta järntabletter igen kanske skulle bli lite piggare av dom. Tränade iallafall axlar och triseps sen stod jag ett tag på crosstrainern, skönt att svettas rejält ett tag, men jag föredrar definitivt en rask promenad man tar sig ju som ingenstans när man står där och trampar. Måste föresten köpa mera protein mitt börjar ta slut. Jörgen har ju börjat äta de oxå, de e bra de han har ju som börjat komma igång med träningen nu igen.

Längtar tills på torsdag då kommer jag Maria!!! fast jag har inte kollat vilken buss jag ska ta än. Ska bli roligt att träffa er!

2 kommentarer:

  1. Ja, det ska bli såå kul! Åk tidigt :)

    SvaraRadera
  2. Ja!! jag tänkte ju åka på morgonen.

    SvaraRadera