lördag 1 maj 2010


Har bakat en tårta åt Ludvig som ska ha på sitt kalas imorgon, tror att han kommer att tycka att den blev ganska tuff. Tänk va tiden går fort, känns som att de inte alls va fem år sen han föddes. Tror han är lite pirrig för han ligger fortfarande vaken han som brukar somna klo 7.
Annars så är de hyfsat här, jag är lite trött och hängig, har gått och blivit förkyld, men de e värst på morgonen och kvällen hoppas jag är pigg imorgon, när de kommer hit elva små pojkar på kalas kan tänka mig att de blir ganska livat. Men nu ska jag inte göra annat än att slappa resten av kvällen.

2 kommentarer:

  1. Åhhhhh va fin den blev!!!!!=)
    Visst var dte kul?!?!

    Hoppas du är piggare och att kalaset går bra idag!!
    Hörs imorrn!!
    KRAAAAM

    SvaraRadera
  2. Ja jätte kul, ska köpa färg nästa gång oxå. Hoppas de blir färglatt då.

    Ja jag är piggare imorgon blir de gymmet, tur de inte va långvarit.

    KRAAAM så hörs vi!

    SvaraRadera