söndag 2 maj 2010

Vilken dag! Barnkalaset gick kanon bra, blir mycket liv av an hel hög av småpojkar. Nu väntar vi på att min mamma och resten av min familj kommer, bredde lite mackor, får då barna i sig lite annat än socker i alla fall. Tror att alla vi kommer att somna gått i kväll, skulle vela ta mig ut på en kvälls prom, de vore skönt.

Vilken härlig vecka jag har framför mig, imorgon blir det gymmet på morgonen, gud vad jag längtar!!! Jag behöver verkligen ett härligt gymm pass nu!! Har gått och funderat en massa i helgen och de ska bli jätte skönt att släppa på en massa funderingar och bara träna.

4 kommentarer:

  1. Hej gumman

    Kaffe snart!? Vill du ta en vår prom på onsdag me lille mys!?;O)om inte mamma kan komma?

    KRAM och ha en fin dag.
    Ja e hemma sedan om du vill prata eller ta en prat prom.

    SvaraRadera
  2. Vet inte om ja kan på onsdag, har ju Ludde hemma då, Om Jörgen är hemma så kan ja, han ska i alla fall jobba imorgon men han viste inte om de bara va en dag eller hela veckan.

    KRAAAm till dig me!!

    SvaraRadera
  3. mamma kan:) HOn skulle lämna in bilen på morgonen så de passade ju perfa:D
    KRAAAAAAAAAAAAM

    SvaraRadera
  4. Vilken tur för jörgen jobbar, så jag hade inte kunnat.

    KRAAAAM

    SvaraRadera