lördag 22 maj 2010





Jörgen klappar en död orm, jag tyck dom e otrevliga fast dom e döda usch
Igår hade vi en riktigt bra dag vi åkte iväg till sjön och fiska hela familjen inte så lugnt och stilla men mysigt ändå, däremot så kände jag mig inte riktigt klar när resten ville hem så jag lämna dom hemma och sen åkte jag iväg själv, så ro givande att sitta och titta på flötet.
Denna morgon klev ja upp tidigt och kände för att springa en sväng så de jorde ja jätte skönt att röra på sig direkt då man vaknar till, så nu kommer ja säker att ha skönt ont i bena imorgon eller redan ikväll.

2 kommentarer:

  1. javisst, vi är jättemånga mammor som brukar ses lite då och då. i torsdags var det nog rekord i hur många som kunde ses samtidigt. :)

    usch, jag gillar inte heller ormar!! men mysigt med familjeaktiviteter!
    ja, vi får ta och ses snart. grilla lite nån kväll när det passar kanske?

    SvaraRadera
  2. Ja en grill kväll vore ju trevligt, de får vi ta och styra upp. Vi får ta och höras om de.

    KRAAAAM

    SvaraRadera