måndag 3 maj 2010

Är helt slut idag, har varit i gång hela dagen. Blev morgon träning med sällskap av Jörgen, konstigt att få sällskap av han, är ju så van att åka iväg själv och ta allt i min snabba fart. Blev ialla fall ett ganska lätt pass för mig, men så härligt.

Sen åkte ja iväg på ett möte på stan, kan ju säga att det kändes jätte konstigt att gå på stan just med han, sist jag gick där med han va de ju bara så förvirrat, blev påmind om ganska mycket konstiga galna gamla minnen. Men de gick bra och de kändes bra och jag är glad över att vi träffades och pratade igenom en massa viktiga saker, de e inte lätt att alltid veta om man gör rätt men jag tror att de kommer att gå bra.

Tänk va härligt att sommaren är på väg, barnen har varit ute och lekt ända tills nu, så härligt!!

Blir singel ikväll Jörgen ska på bio, och för mig blir det te ve soffan.

2 kommentarer:

  1. Klart du gjorde rätt vännen. Man ska alltid följa magkänslan...!! Den brukar ha rätt för det mesta!
    Du vet var du har mig!!! Finns alltid tillgänglig vännen!!

    Hoppas du har en mysig kväll!!

    KRAAAM

    SvaraRadera
  2. Ja vist är de så!

    Ja jag vet att du finns till för mig, söta du!!

    KRAAAM

    SvaraRadera