tisdag 18 maj 2010

Oj nu va de ett tag sen ja skrev, har varken haft lust eller ork till att skriva, försöker att sluta snusa och faktiskt så går de hyfsat bra lite tvär i humöre bara. Sen så tycker ja att jag känner mig så korkad som att ja inte riktigt är med, brukar i vanliga fall va ganska skärpt tycker ja, men nu kan ja bara stå och känna mig helt tom i huvet, glömmer saker och har jätte svårt att koncentrera mig för saker en längre stund.

Idag har jag hunnit med jobb, träning, och stallet imorgon blir de inget gymm för mig ska ut på en lång promenad eller en cykel tur istället måste ju passa på när det är såhär fint väder.
Har även upptäckt att jag inte har några sommar kläder kanske tar en sväng på stan på torsdag lite tunnare kläder skulle inte skada, är sugennågot med färg kanske gult.

Nu ska ja ner och se vad dom gör där nere.

4 kommentarer:

  1. Ja me!! kika på gula linnen på Gina:)

    Ha en skön kväll gumman och du e så duktig me snuse!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Men duktiga du! Klart du fixar att sluta snusa...Vet ju hur svårt det är men jag klarade det ju också! Kram på de Ps. Ingen bebis ännu :p

    SvaraRadera
  3. Du är såååå duktig!! Detta fixar du! Snart är det värsta gjort!!!
    Det där me koncentrerad o fokuserad...hmmm...det kan vi prata om en annan dag!!!!;)

    KRAM PÅ RE!!

    SvaraRadera
  4. Jossan!

    Ja de ska ja göra, vill ju ha lite färg nu när det är sommar.

    Tack och ha en bra dag. KRAAAAM

    Maria!

    Nähe men den trivs säkert så bra där inne, snart kommer den ut gud så mysigt.


    Linda!

    ja vist är ja,

    ja jag är ju de till skillnad från dig som mestadels svävar uppe i de blå, och är i din egna lilla bubla.

    KRAAAAm .

    SvaraRadera