torsdag 29 april 2010

Har upptäckt en konstig sak, mina fötter har krympt, kan dom göra de? fick köpa skor på junior avdelningen idag. Hittade iallafall ett par idag, helt vanliga vita adidas skor.

Ytterligare en kanon dag på jobbet med Linda en hel dag med en massa roliga uppdrag.
Hade tänkt hinna iväg på gymmet men de blev inte så jag och Jöregn åkte istället iväg och handlade en cykel åt Ludvig som snart fyller år. och nu känner jag mig alldeles för trött för att åka dit så jag ska va lat och skippa gymmet de står kvar imorgon me.

Nu ska jag ta och ta på mig riktigt mjuka mjukisar och bara ligga resten av kvällen i soffan.

3 kommentarer:

  1. Loves to work with YOU!!!
    LÄngtar redan till imorrn!!!

    Jag fick ett toppenpasspå gymmet. Kändes såååå bra...svetten bra tokrann!!

    Här är det oxå mysisar som gäller.

    KRAAAAAM

    SvaraRadera
  2. JA jag me med dig!
    Tänk vilken tur vi har, kändes ju nästan som att vi va lediga igen.

    kRAAAM så syns vi imorgon, de blir ju en toppen deg de me!

    SvaraRadera
  3. Mmmm det är ju det som är så super! Känns som om man bara "hänger"...=) Fast meP då!!!=)
    Men det funkar!!
    Klart att det blir en toppendag imorrn me..

    KRAAM

    SvaraRadera