torsdag 6 maj 2010




Vilket fin besök ja fick idag! Fick bju på lunch oxå. Hoppas ni hittar hit igen nu när ni vet var jag bor. Va roligt de e att fota barn, klara fina ögon har dom, och sen kan de ju inte bli dåliga kort på små sötingar heller.
Vad ska ja nu hitta på lite kalt ute så jag vill inte ut och gå, dessutom så har ja ju tränat ben. Försökte få med Jörgen på en runda med bilen, men han gick och la sig rolig va, ville ju åka och titta på datorer, vill ju ha en rosa liten bloggmaskin som jag kan ta med mig utomlands.

3 kommentarer:

  1. Stort tack för en jätte trevlig förmiddag hos er.

    KRAMAR

    SvaraRadera
  2. HEEEJ

    Blev så glad över att du vågade dig ut hit!
    Du är välkommen när du vill.

    Nu har jag spelat inne bandy med Ludde ganska bra för flåset de me, han e ju snabb ungen.

    KRAAAM

    SvaraRadera
  3. En rosa ja...åk på expert=) Där finns dom!!

    KRAAAM

    SvaraRadera