fredag 7 maj 2010

HIHIII ÄR SÅ GLAD ÖVER ATT JAG HAR SÅ MYCKET ROLIGA SAKER ATT SE FRAMEMOT!!!

Först ska vi ju utomlands (om nu vulkan askan blåser åt rätt håll) Men gud vad jag längtar efter att vara ledig med familjen. Vet att det är ett tag kvar före vi åker men jag börjar bli riktigt nervös nu, fast mest pirrig ska bli så spännande att åka med barna, kommer att vara lika pirrig och fnitrig som dom om inte värre.

Sen har jag en HEMLIG jätte rolig grej att se framemot, längtar!!!

Semestern oj så skönt de ska bli!!

Sen hoppas jag att det blir en kanon varm sommar med massor av sol så att jag blir brun och fin, tänk vad lite färg kan göra.

Längtar efter att sitta i rabatten och äta jordgubbar, och att plocka färska blåbär och hallon som man kan äta direkt i skogen eller till frukost och fika gud så gott. Och på hösten så kan ja plocka svamp, blir ju lite manisk i skogen, vill ju bara hitta lite mera svamp

Fiska längtar ja efter att göra, så ro givande att sitta och glo på flötet, roligt är de ju om man får fisk oxå.

Sen hoppas ja att jag och Jörgen kan ha barnvakt någon dag så kanske vi kan åka iväg och hitta på något kul bara han och jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar