torsdag 13 maj 2010

Ja då va man på jobbet igen, jobbar imorgon me men sen får ja oxå helg gud så skönt de ska bli, tror de skulle bli bra väder, kanske kan sola lite ute på altanen och grilla kött de vore gott.

Idag blev de inge gym för mig de får bli i morgon. Istället så krattade vi gräsmattan, så nu är den fin och ren från löv och annat skräp. Har även storhandlat trodde inte det skulle va mycket folk där idag men oj så fel jag hade de va ju jätte mycket folk där. Men nu är i alla fall kylen väl fylld de gillar jag.

2 kommentarer:

  1. Kanske kommer förbi och tigger mig kaffe i morgon om jag får efter lunch eller så. Om ja få;)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Heeej!

    Ja klart du får, fast jag är inte hemma jobbar till tre sen gymmet är hemma strax före 4.

    Du kan ju äta taco med oss om du vill?

    KRAAAM

    SvaraRadera