fredag 14 maj 2010

Nu blir de snart mitt favorit kvällsfika, gott va.

En bra dag blev de idag, har ny kommit hem ifrån Jossan och lilla Emmy, skönt att sitta och prata om allt möjligt ett tag. Åskade rejält där ett tag, men de känns ändå som att luften är tung skallen och nacken värker på mig av dessa väder omslag. Men idag har de varit varmt barna har sprungit med underkläder ute, tänk att nu är sommaren på väg, hoppas solen skiner imorgon för då ska jag minsann steka mig riktigt ordentligt.

Hann med gymmet efter jobbet blev axlar och tricep gick super bra, imorgon blir de ben.

Näp nu blir de fika och mjukisar som ska på.

4 kommentarer:

  1. Skönt att surra, skratta och få sällskap av dig!!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Ja de tycker ja me!
    Nu har jag smörjt in mig i sol olja, ska ut och bli brun.

    KRAAAAM

    SvaraRadera
  3. Men nu jäklar, bränn dig inte nu Helena!!!=)
    Visst är det härligt väder!! Helt underbart!!

    KRAAM

    SvaraRadera
  4. Nä jag har inte bränt mig, men jag har ju ingen ro att ligga stilla så länge har mest gått runt runt på gården och flåsat.

    KRAAAAM på dig

    SvaraRadera