onsdag 5 maj 2010

Vilken skön kvälls promenad de blev härligt att gå när solen skiner och våren är på väg.

Har haft en bra dag idag, va iväg på Maxi och handlade med Ludde och där stötte vi på Nina och hennes lilla tjej, följdes åt på Lindex och handla lite barnkläder, men gud så mycket fint och färgglatt de finns för små barn nu, inte fanns de så där fina färglada kläder när mina barn va små då va de ju bara rosa och ljusblå. Sen när vi kom hem så fick vi besök av min mamma och syster, roligt att få lite besök av familjen.

Imorgon blir de ben träning, va skönt de ska bli! och dessutom så får ja ju finbesök här av Jossan och Emmy.

3 kommentarer:

  1. Det var kul att vi stötta på varandra och kunde följas åt och shoppa lite!!:-)
    Ja men gud vad mycket fint det fanns!!

    Skönt det lät med en kvällspromenad..... Hoppas på bra väder imorgon,då ska jag gå på morgonen.

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Hej gumman

    Kan du messa adressen så jag får kolla på eniro..hoppas jag hittar;)
    KRAAAAAAAAAAAM

    HÖr av mig efter träningen o så och kommer sedan. Ja har osså ben:D

    KRAM igen

    SvaraRadera
  3. Hej Nina ja de va trevligt!
    Jamen på morgonen brukar de ju va bra väder, så blir man ju pigg av kylan.

    KRAAAM

    Jossan ja jag messar dig.

    KRAAAM

    SvaraRadera