tisdag 4 maj 2010


Vilka trötta barn vi hade i morse, väldigt sega båda två Tilda hon är ju alltid seg på morgonen men Ludvig brukar de va full fart på. Blev ett lugnt pass för mig på gymmet, ska ta de lugnt den här veckan och bara köra med lätta vikter behöver de, och sen snart ska ja ha en hel vilo vecka tar de när vi åker till Alcudia tror ja, inte vill ja va och flåsa på ett gym där inte. näe då blir de semester och god mat och sköna promenader efter havet. Kollade upp ridning där och tydligen kan man bege sig ut på ridutflykter, tänk så mysigt tror att jag och Tilda ska iväg på de.
Hmm vad ska ja göra idag, städat har ja redan jort duscha ska ja kanske göra, men jag skulle vela unna mig något roligt kanske något fint att ta på sig eller bara en tidning.

4 kommentarer:

  1. Kom hit och drick kaffe, sitter och lunchar nu och lill sover ute, bara att unna dig att komma hit;)

    KRAM

    SvaraRadera
  2. De blev en laga lätt tidning för mig, tycker om den tidningen, och sen fika vi på stan inte ofta jag och Jörgen fikar på stan.

    KRAAAm

    SvaraRadera
  3. Vad trevligt för er. Jag försökte få med J och han ville men hade kommit på butiken och kunde inte då.
    J- Men du har ju redan fikat hemma mackor och kaffe.
    Jag-Ja kan lixs fika två gånger, hi hi.
    Men då käka vi middag i hop senare istället innan han skulle cykla.

    Hoppas allt är bra idag. har ni någon liggvagn hemma?
    KRAMAR

    SvaraRadera
  4. Ja men de e ju nästan mysigare att äta riktig mat ihop, så tråkigt att äta själv ju.

    Näe vi har ingen liggvagn, bara en sitt vagn som jag ska kasta, den hade stått i garaget hos mamma och jag såg att den hade lite mögel i sitt plattan så den ska kastas.


    KRAAAM

    SvaraRadera