onsdag 19 maj 2010

Oj va varmt det är, men så skönt. Ska ta och kolla om jag har sommarkläder att ta på mig imorgon, kan ju inte skutta ner på stan i bikini heller.

Idag har de inte hänt så mycket har mest gått runt och tuggat på halstabletter och tuggummi, köpte 3 paket läkerol gaients och en påse tuggumi, inte så bra för magen de där, men de känns som att jag bara måste ha något i munnen, sen dricker jag mängder av kaffe. Funderar på att bleka tänderna nu i sommar, (om ja håller mig borta ifrån snuset)undra vad de kostar? tror kanske att de e lite väl dyrt.

Imorgon ska de bli träning på morgonen, och sen blir de en sväng ut mot stan, men de blir nog en snabbis vill ju hem och sola ja. Får ju hem lillebror på middag oxå de blir trevligt.

2 kommentarer:

  1. Ja ska oxå gymma på morgonen. Sedan tänkte ja om vi tar antingen lunch eller kaffe på maten och sätter oss ute en stund. Du får bestämma vad du känner för:)

    Kramis

    SvaraRadera