fredag 7 maj 2010

Gud så skönt att det är fredag! Fast jag jobbar i helgen men det går bra de när det bara är dagturen, och när jag ska få jobba med Jea, sötingen som har en så vänlig själ, en tjej som alltid vill väl.

Strålande sol är de ute har varit ute en sväng nyss, och nu längtar jag till klockan ska bli tre och jag kan börja bege mig mot gymmet, axlar och triceps blir de idag hoppas nu att det är lite folk på gymmet. Sen i kväll är vi bjuden på middag hos Jörgens mamma och pappa, skönt att inte behöva laga mat. Tror jag ska stanna på affären och köpa lite salta godisar kan bli salta s.

Nu vill ja ta och göra det fint på altanen köpa utemöbler måste vi göra för vi har inga, vill ju börja äta ute nu snart, ialla fall fika, för nu är ju barna nästan aldrig inne dom vill ju mest va ute när det är fint väder. Gud vad jag uppskattar att vi bor som vi gör skulle inte vela bo någon annanstans än där vi bor, så skönt att barna kan gå ut utan att man själv alltid behöver följa me och på sommaren då är vi ju ute hela tiden bara inne på kvällen.

4 kommentarer:

  1. Visst är det härligt att bara bo såman bara kan öppna dörren...!! Underbart!!
    Jag och Thyra har vart ute heeeela dagen.Krattat o dola hemmapå gården. Dagarna går såå fort!!!
    Hoppas vi ses snart!!
    Sakna!!

    Ha en trevlig helg
    KRAAAM

    SvaraRadera
  2. Ja ni har de bra där ute gumman.
    Perfekt att ni bor så, då kan vi komma och hälsa på och samtidigt slippa klippa någon gräsmatta eftersom vi är stadsbor;P

    KRAAAAAAAAAAAAM

    SvaraRadera
  3. Hej Linda!

    Ja när ses vi? va dåliga vi är på att önska så att vi jobbar med varandra.

    Ja vist är de skönt att det äntligen är vår!!!

    KRAM på dig!

    SvaraRadera
  4. Hej Jossan!

    Ja fast vi har ju en gräsklippare som man kör, ganska roligt ett tag och åka runt i den och göra fina mönster i gräsmattan hahaa.

    KRAAM på dig

    SvaraRadera