torsdag 20 maj 2010

Vilken bra dag de här har varit, blev väckt väldigt tidigt på morgonen av Ludde, Efter frukost så tog ja cykeln till gymmet istället för bilen jätte härligt och nu fick ja ju bli uppvärmd oxå. Undra om ja ska cykla ner imorgon me, onödigt att ta bilen om de e fint väder ju.

Blev en vända på stan med Jossan och Emmy så nu har jag köpt två par nya linnen de ena gilla ja men de andra vet ja inte om ja vill ha, kanske lämnar tillbaka de. Sen köpte vi med oss lunch och gick ner i parken och åt lunch i solen, mysigt att sitta där och prata och titta på folk. Måste börja ta med mig kameran så att det blir lite bilder här på bloggen, tråkigt utan bilder ju. Jossan hon e duktig på att ta med sig sin kamera hon, kanske ja ska ta och leta upp den gamla vi har här hemma lite enklare att ta med sig en liten som inte tar upp halva väskan.

Vi har ju fått hem ett ute bord idag jätte mysigt att äta ute trodde ju att min lille bror skulle komma och äta med oss men de blev inte så vi får ta de en annan dag. Ikväll blir ja singel igen tycker att ja e de ofta nu ja, vad ska ja då ta och göra? Jörgen han ska på bio, hade nog varit mysigt att ha han hemma.

9 kommentarer:

  1. Ja e osså singel..som vanligt:P
    Tack och ses snart!
    Ja siktar på rygg och bakaxlar o finns de möjlighet blir de spinn. Vilar helt på lördag..undra vad de blir för väder då!?:)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Ja nu måste vi snart lämna våra karar hemma, så dom oxå får va singlar dom me. För mig blir de oxå axlar. Tror de blir bra väder på lördag, jag ska ju sola ju!!!

    KRAAAAAM

    SvaraRadera
  3. hej helena! :)
    var länge sedan jag kikade in här och läste lite om dina dagar. vet du, jag var också i parken och åt lunch igår. vi var ett helt mammagäng med barnvagnar och bebisar *hehe* vi upptog nästan halva parken tror jag. ;)

    SvaraRadera
  4. Hej gumman

    Ska du me på spinn kl 10 i morgon?
    Kram

    SvaraRadera
  5. hej kära svägerska:-), är du klar me packningen ännu, nu börjar det va dags snart. Va å köpte badkläder med uv skydd åt våran lilla blekfis igår, och ett par nya blanka fina gympadojor till mig själv(lite för blanka tyvär men det dämpas no med lite smuts...). vaknade rätt tidigt imorse och nu sitter vi mest och väntar på Britt, vi ska åka till Lycksele djurpark om ett tag. Ha en bra dag.

    SvaraRadera
  6. Nu är vår lägenhet ute på Hemnet förrestän, håller tummarna att jag blir rik på kuppen :-)

    SvaraRadera
  7. Hej lina!

    ja jag såg ju den där stora flocken av mammor och barnvagnar, va många ni är!!!

    KRAAAAM och hoppas ni har de bra och att vi syns snart.

    HeeJ Jossan!!

    Nä jag va ute och sprang ja, hoppas de gick bra för dig.

    KRAAAM

    Heej sandra

    Ja fy vad jag är nervös nu, och värre blir de tänk nästa lördag så sitter vi på hotellet och äter frukost!!!!

    Ja hon behöver nog uv dressen så hon inte bränner sig. Jaha så nu är den till salu!
    Ha de så mysigt i Lyksele.

    KRAAAAM

    SvaraRadera
  8. De gick bara bra! Men bara 5 tappra cykelister där inne idag.

    Duktig du var som varit ute o sprungit och mysigt med fiske!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Jaha men va lite folk, ja vist va ja antagligen första och sista gången för i år, brukar bli så, inte riktigt min grej.


    KRAAAAM

    SvaraRadera