onsdag 12 maj 2010

Ibland kan ja bli så less på vissa som är så negativa, uch va de kan tära på en, tror faktiskt att dessa personer fastnar i något slags ond cirkel där man bara måste få säga att det inte helt är bra, nästan som att man tvångsmässigt måste säga något dåligt, eller så blir de bara så utan att dom tänker sig för, jajaja varför ska ja bry mig.

Jag har i alla fall haft en kanon dag, rpm med Jossan före jobbet, jätte skönt ganska annorlunda jämfört med spinning. Sen åkte jag iväg och köpte lite disco kläder åt Tilda som ska på disco imorgon kväll, blev en lila klänning med paljetter som hon ville ha, kan tänka mig att hon känner sig jätte fin i den.

Funderar på om jag ska vila imorgon och träna fre-lörda kanske skulle va skönt att vila imorgon ja jag får se hur de känns kanske är ja jätte sugen på att träna ben imorgon.

nu har ja inte tid att sitta här längre.

2 kommentarer: