tisdag 25 maj 2010

Dagen har varit bra idag fast just nu är ja utan tuggummi, hur ska nu detta gå dessutom så börjar ja klo7 och då har ju inte mackarna öppnat än.

I dag va ja på gymmet tidigt, för jobbet dessutom jätte skönt att ha de jort redan före jobb, för efter så är de ganska fullspäckat för mig på tisdagar. Ska försöka passa på att åka dit tidigare dom mornar som jag börjar klo 8, om nu Jörgen liks är hemma och kan lämna barna. Tycker att jag kände mig mindre stressad på morgonen än när jag ska träna direkt efter jobbet.

Imorgon ska jag och Emma ställa i ordning hagen åt ponnyn som vi ska ha här i sommar, gud så kul de ska bli jag längtar lika mycket som Tilda. Sen ska de ju bli roligt att lära känna grannarna lite mera, tror att dessutom att Emma är lika gammal som jag.

nu håller jag på att tvätta upp kläder som ska ner i resväskan, nu kan ja ju börja packa!!!!

3 kommentarer:

  1. Ta mig me är du snäll...

    Ja har oxå slut tugg:D

    Stor kram

    SvaraRadera
  2. När åker ni?
    Gud vad härligt för er!!! :-)
    Kramen

    SvaraRadera
  3. Jossan!
    Ja men du, hur ska du klara dig utan mig en vecka!!! Ni skulle ha åkt ni me.

    KRAAAAM

    Nina!

    Heeej, hur är de för er? Hoppas vi ses snart, du kan ju höra av dig när du är i stan eller på strömpilen så kan vi ju träffas.
    Vi åker på fredag, ska bli jätte skönt.

    KRAAAM

    SvaraRadera