torsdag 28 januari 2010

Torsdag

Gud så gott de e me kaffe, har ny kokat en kopp och slängt i säng barna så nu får jag en lugn stund för mig själv, Jörgen han har bara varit hem en sväng idag nu är han i övik. Så skönt att vara hemma utan han ibland, kan man som göra vad man vill utan att bli störd oftast sätter jag mig ner och ritar eller syr väldigt avkopplande.
Upptäckte föresten att vår an TV är trasig, blir ju ingen bild kan vara antennen som har blåst sönder, tror att vi föresten är dom enda som har kvar en tjock tv.

Idag har de varit en väldigt lugn dag vamaxi redan när de öppna, tänkte först åka till Sandra direkt efter, men de våga jag inte tänkte att dom kanske sover glömde som bort att dom oxå har en morgonpigg tös, aja vi fick till ett kafferep senare iallafall.

Längtar efter gymmet nu, ska bli så skönt att träna på måndag fram tills dess vilar jag.

4 kommentarer:

  1. Hej:)

    Ja men ja trodde du skulle jobba ju eftersom du var ledig igår:)

    Vi ser om de funkar med body b i morgon halv 12. Morgon tiden går bort iallafall, vet jag redan nu:)

    Ha en skön kväll
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Nä jobbar imorgon kväll och dag helg.

    Ja vi höres!

    KRAAAM

    SvaraRadera
  3. Vilken kyla... jag kommer få damp idag:)

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Men de har du ju redan hahaa!
    Själv ska jag ut en sväng nu, behöver lite luft, sen blir det jobbet senare.

    Kraaam

    SvaraRadera