måndag 25 januari 2010

Ny vecka

Den här veckan har jag bestämt mig för att vila lite extra ifrån gymmet, ska istället försöka lära mig att åka skidor och ta mina vanliga promenader med hunden. Känns jätte skönt!!Nu var de ett tag sen jag vilade, kanske hinner jag även börja med vårat sovrum, tycker inte om när det ser omysigt ut där man ska sova. Är ledig mitt i vecka så då kanske jag kan åka iväg och kika på lite tapeter. Sen vill jag ju sy lite, de känns extra skönt att ha en vilo vecka när de finns en massa annat roligt man kan göra oxå, blir så mycket tid över till annat.

4 kommentarer:

  1. Hör av dig när du åker in till stan så bju jag på kaffe paus i tittandet:)

    kram

    SvaraRadera
  2. Oj Linda va vist inloggad hihii,

    Ja jag hör av mig.

    Kraam

    SvaraRadera
  3. Men va fan, nu är ja snurrig

    SvaraRadera