söndag 3 januari 2010

Söndag

Idag har jag haft en hälsa på dag, kände redan på morgonen att jag inte ville vara hemma en hel dag, ibland måste man bara ut och träffa folk. Tog med mig Tilda och åkte först till Marian och Martina träffas inte så ofta men lika roligt varje gång fick även ge hon en blomma tycker att hon behövde en liten present idag, sen är de ju kul att ge någon någonting som dom inte förväntar sig. Sen åkte jag iväg till Jossan en snabb sväng oxå, så skönt att ha en dag utan träning och bara åka runt och hälsa på hos folk de ger så mycket, att bara få komma ut bland folk.

Nu är jag riktigt trött somnade en stund i soffan nyss, ska nog lägga mig i tid ikväll så att jag orkar med morgondagen blir själv nästan hela dagen. Ska passa på att fara på gymmet en snabis när Jörgen kommer hem, sen ska ju han på killkväll oxå.

4 kommentarer:

  1. Hej tjejen

    TACK för att du spontanbesöker mig, de tycker jag om:)
    Ser hur de ser ut i morgon och så jag inte är snuvigare:)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja bara roligt att komma förbi.

    Kraaam och hoppas du är frisk!

    SvaraRadera
  3. Rinn snarn och känner de i ögonen.
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Men e du så sjuk, du får be mamma din pysla om dig. Gick de bra idag? eller var de bara en skröna?

    Kraaaam

    SvaraRadera