fredag 22 januari 2010

Fredag

va de helg igen så skönt!
Ännu bättre är de när man inte har planerat in en massa, kan ju göra de vi känner för, iallafall jag och barna. Jörgen han ska nog hjälpa sin morfar med lite grejs, så vi blir nog själv mest hela helgen. Kanske blir de fint väder så att vi kan va ute en massa. Eller så blir de en snabb tur till mamma och pappa imorgon, skulle vela låna med mig mammas skidor hon åker ju inte på dom så jag skulle få låna dom ett tag vore mysigt att åka med barna ute på åkern.

Vi har en super stor skål med godis, både jag och Jögga har köpt en stor påse, viste ju inte att han oxå hade varit och handlat, så de blev lite dubbla grjjer men de går ju åt.

6 kommentarer:

  1. Ha en trevlig helg! Lät som en bra idé med skidor...Toppenskönt väder ute :) Kram på er!

    SvaraRadera
  2. Hej Maria!

    Hur mår ni ska ta och ringa dig snart nu va de ett tag sen igen. Jap imorgon ska jag prov åka

    KRAAAM och ta hand om er PS! tänker på er!!

    SvaraRadera
  3. Hej Jossan!

    Vet inte, ska va ute en del på dagen sen ska jag väll mest gå runt runt här hemma.
    Vad tänkte du då?

    KRAAAM

    SvaraRadera
  4. Tänke om vi skulle ses:)

    Kan ju hålla de lite öppet och höras i morgon..jag har ingen bil på förmiddagen och ska träna på morgonen och så.
    Men sen kanske!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Tur att jag har bil! och snabt kan hälsa på er!

    KRAAAM

    SvaraRadera