lördag 23 januari 2010

Lördag

Härligt med träning gick super bra kände mig så peppad, fick ju rent gåshud på kroppen, gud så knäpp ja e! ÄLSKAR att träna tjohooo kul de e. Eftersom Jörgen kom hem så sent så fick han stå för matlagningen medans jag tränade. Super god mat blev de, kyckling snitslar med peppar salami och ost i, tror de e min favorit helg mat för tillfället.

Vi fick även besök av Malin och Peter och deras lilla trio, de va på tiden länge sen vi sågs, ska ta och boka in en ansiktsbehandling snart hos Malin kanske hinner jag få en tid nästa vecka, hoppas de.

Nu blir de soffan för mig resten av kvällen skööönt!!!

6 kommentarer:

  1. Ja du är rolig du!!!=) Du får ju gåshud när du ser mig me...eller hur?!?! hahaha

    Låter som ni haft en toppenhelg.

    Kraaam

    SvaraRadera
  2. Klart jag får din stygging!! Uch så pervärst de där lät.

    KRAAAM

    SvaraRadera
  3. Ja du se där!! nu är du på g igen.

    SvaraRadera
  4. Alltid=P Ses imorrn! Gu se roligt o få jobba ihop!!

    SvaraRadera
  5. Ja jag såg de idag. De blir ju kanon!

    SvaraRadera