söndag 24 januari 2010

Söndag


I kväll blir de Bingo Lotto, blev sugen på att spela vore ju kanon om jag skulle vinna.

Idag har jag haft en bra dag fått träffa en massa folk, Sandra och Elis har ju varit här nästan hela dagen. Sen har jag även varit en sväng till Jossan och Emmy, fick mig lite kaffe och en promenad på stan kanon! Skönt att ha en dag då man får se en massa folk och att man får prata. Nu håller jag på att laga lite mat, blir hemma pizza idag hade en massa rester som blir bra som på lägg.
Blir inte av med mina knackningar i örat, måste va luft eller vatten där i knackar som på hela tiden.

2 kommentarer:

  1. Hur går de med tickandet gumman? Hoppas de släppt.
    Tack för att du kom när inte jag kom mig någonstans:)

    Kram och lycka till med lotterna

    SvaraRadera
  2. ja ja undra vad som ska ut ur mitt öra, de har inte slutat än, lite halv iriterande.

    Ja jag vann ju en ny lott, så nu vet jag ju vad jag ska göra nästa söndag.

    Kraam och sov gott!

    SvaraRadera