fredag 8 januari 2010

Fredag

Har haft besök av mamma och lille bror hela förmiddagen blev ju inget besök till Nina idag va för kallt tror dom hade 31 grader där hon bor får ju inte igång bilarna då ju, får ta de en annan dag.

Blir minsann ingen träning idag, känner av halsen, irri men jag har inte tänkt bli sjuk. Ska proppa i mig vitlök, chili och ingefära tror nog de ska bränna bort dyngan hoppas de iallafall.

Nu blir de snart jobbet, men först måste jag få i mig lite friskluft ska ut och mata getterna, och rasta hunden tror de bara är 12grader ute nu inte så kallt.

6 kommentarer:

  1. Inte läge för hångel ikväll då!!

    Kraam

    SvaraRadera
  2. Hej:)

    hoppas de går över till i morgon.
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Hej Linda

    Nej rena torkan på den fronten.

    KRAAAM

    SvaraRadera
  4. Hej Jossan!

    Ja hoppas de ja, me.

    KRAAAM

    SvaraRadera
  5. Sjuuuk! Men jobbar ändå, nästan lugnare här än hemma. Tror inte jag har feber nu i allafall.
    Ska se hur din dag har varit.

    KRAAAM

    SvaraRadera