måndag 11 januari 2010



Så skönt att vara ledig dessutom så blev de ju fint väder oxå. Jag och Tilda har bakat bröd jätte gott, tror nog de e bra för magen slängde i lite plommon, blir så gott i bröd.
Sen har jag fyllt frysen med mat lådor, bra att ha om man inte vill stå i köket varje dag, sen blir de ju lite enklare för Jörgen att bara plocka upp och micra åt barna när jag jobbar kväll.
Har hunnit med en sväng på gymmet, pula in mp3 i örona, så skönt att va i sin egna värd ett tag, blev bröst och mage idag. Jätte mycke folk på gymmet idag, gillar inte riktigt när man som måste vänta på grejjerna mycket bättre att vara där på förmiddagen Imorgon hinner jag nog inte dit Tilda ska ju på stallet, får bli ons,tors istället och en av helgdagarna blir bra de.

2 kommentarer:

  1. Vad duktig du är tjejen!
    Men skäm inte bort honom;)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Nä de gör jag inte, hanns mamma bor ju över gården. Tänker mest på att barna ska få i sig vettig mat.

    KRAAAM!

    SvaraRadera