torsdag 21 januari 2010

Torsdag

Idag blev det ett ben pass gick jätte bra känner mig starkare i mina ben nu, känner mig rent peppad på ben passena nu och de känns kanon bra! Nu har jag ett litet mål fram till våren och peppad är ja!

Idag har vi varit hemma allihopa Jörgen e sjukskriven för sin arm, och istället för att trängas här hemma allihopa, så flydde jag till jossan och Emmy ett tag. Tänk att en liten stund i en annan miljö kan verkligen göra susen. TACK! för tröjan den va så skön så den sitter kvar på, mjuk som bara den, linnet har jag inte provat än ska göra de sen.

Nu ska jag ta och dyka ner i en hög av rese tidningar och drömma mig bort!

2 kommentarer:

  1. Visst är den snygg på! Sitter nog klockrent på dina vältränade axlar och biccar!
    Tack för sällis!

    KRAMAR

    SvaraRadera
  2. Jaa de gör den! Tack själv!

    Kraaam

    SvaraRadera