onsdag 20 januari 2010

Onsdag

Idag delade dom ut mössor på gymmet fin va!

9 kommentarer:

  1. ja tog en grön ja :-), men ja sa åt katta att dom bara borde ha haft 2 valmöjligheter av färger........blir som ett litet barn när man får välja bland 8 olika ha ha

    SvaraRadera
  2. sandra kanske jag skulle ha skrivit oxå....missa de

    SvaraRadera
  3. Ååååh, jag vill också ha. Varför lämnade jag Umeå? -Jo, just det. Jag fick jobb i annan stad.
    Skitsnygg toppluva.

    SvaraRadera
  4. Oj vilken debat de blev om mössor,

    Hej Sandra! Du blir ju skit snygg i grönt, passar dig perfekt, fast allt klär ju en skönhet.

    Hej Annika! Hmmm ja hur kan man flytta ifrån en så här fin stad, men jobb e ju bra att ha. Undra om de e du som finns i Jossans länklista mörk hårig?

    Hej jossan! ja de fins massor av färger tycker att du ska ha en röd blir fint till vagnen.Tröjjan satt jätte bra den va så mjuk att den blev kvar på TACK! så mycket har inte provat linnet än.

    Kraaam

    SvaraRadera
  5. Jomenvisst är det jag som finns i Jossans länklista. Jag brukar ta mig friheten och kika in på hennes blogg och länkar för att läsa om vardagsliv, kloka ord, få skratta, boosta med träningsinspitation och allt annat.
    Ha en fin fredag. Nu är helgen nära!

    SvaraRadera
  6. Hej Annika!

    Ja jag tänkte väll att de va du, har allt tittat in hos dig me.

    Ja jätte skönt med helg! alltid lika efterlängtat.

    Kram och ha de bra!

    SvaraRadera