söndag 10 januari 2010

Söndag

Tror minnas att jag har en kanon vecka framför mig,känns som de i allafall! Ledig imorgon med barna, så vi hoppas på finväder så att vi kan va ute i solen.

Känner mig pigg, så jag hoppas att jag tar mig iväg på gymmet imorgon oxå men de får bli efter maten undra om det är mycket folk där den tiden, tror jag ska ladda min mp3 så jag kan va i min egna bubbla, längtar efter att få träna!!! Brukar alltid sitta och försöka planera kommande vecka lite i huvet på söndagar så skönt att veta ungefär vad som ska göras och hur jag ska jobba och hur jag kan träna, i veckan ser de bra ut inga måsten förutom jobb.

Efter jobbet så blir det storhandling, tror kylen ser riktigt tråkig ut, har ju inte blivit handlat under helgen tycker om när det finns en massa frukt att äta annars blir de så tråkigt och tomt.

2 kommentarer:

  1. Hej svejs!

    Härligt m ledig dag:)
    Hoppas vi ses snart.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Ja de gör vi säkert! Hoppas de a allafall!

    KRAAAM

    SvaraRadera