torsdag 14 januari 2010

Så kul nu har jag någonting att se framemot! På lördag ska vi på bio ska bli jätte roligt att se lite folk, hoppas de nu funkar med barnvakt bara. LÄNGTAR!! Nu känns de som att jag börjar bli riktigt sugen på att prata med någon, har ju gått runt runt här hemma i flera dagar.

Annars så är de hyfsat här hemma Ludde är lite piggare och hoppas att han är helt frisk imorgon men jag vill inte att far på dagis förän han har ätit ordentligt och fått fram sin riktiga ansiktsfärg.
Fattar mig inte riktigt på vissa som skickar sina halv sjuka ungar till dagis, de måste ju ta så mycket på energin att vara i en stojjig miljö.
En liten spark runda har vi varit på så fint väder ute, jätte skönt med friskluft. Undra om jag ska ut på en längre tur när Jörgen kommer hem synd bara att det är mörkt då.

5 kommentarer:

  1. Du vet var jag finns när ni är friska igen:)
    Vad ska ni se?

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Jap de vet ja!

    Snabba cach, stavas de så, aja du vet vilken ja mena. Tror den e bra ja, ska ha med mig en stooor påse godis.

    KRAAAM

    SvaraRadera
  3. Hahaa glömde att du inte äter de, ooops!

    SvaraRadera