tisdag 19 januari 2010

Tisdag

oj så trött ja e, blir en super tidig kväll ikväll, men först blir de lite tv och kvälls fika.

Har ny kommit hem ifrån Tildas ridning dom har lite ändrade tider nu så hinner vi till och med äta före vi ska dit, jätte skönt att slippa stressa. Dom hade en annons uppe på stallet om voltige funderar på att anmäla hon till de, fast jag undra om hon e för liten för de, kanske ska vänta me det tills hon kan rida lite säkrare själv eller spelar det någon roll ja vi får väl se. Eller kanske jag tar och anmäler mig själv graciös som jag är, hahaa noot! men lite roligt skulle de ju va.

Imorgon blir de jobb och sen ett snabbt besök på gymmet efter de. Funderar på att köpa en spinning cykel vore skönt att ha en hemma som jag kan trampa av mig lite energi på, helst när jag e själv hemma på kvällarna, brukar bli så uttråkad då. Ska iallafall hålla lite utkik efter en på blocket.

Längtar redan till helgen, vill va ledig! Satt och tittade i almanackan på jobbet idag och det är ju ungefär ett halvår kvar tills det är semester, men de e tur att tiden bara rinner iväg under våren vipps så är de ju jul igen.

5 kommentarer:

  1. tjenare syster hårding =) bror din här.. Tack för att du ladda telefonkortet mitt me lite pengar. Här går tiden sjukt fort, inte en lungn stund på flera dagar benen värker så man knappt kan gå tack vare världens sämsta stövlar. Jobbar ihåp me polaker o litauer ganska kul men också lite jobbigt det är inte alltid man förstor varandra=) du få ha de så bra o hälsa jögga o barnen!!! ringer när ja får en ledig stund kraaam !!

    SvaraRadera
  2. MIN BROOOOR!!

    De va så lite, är ju din store syster!
    Ja ring sen när du har tid. Och du, jobba inte ihjäl dig nu!

    Ta nu hand om dig KRAAAAAM!

    SvaraRadera
  3. Hej tjejen

    Vi har spinningcyklar på butiken, vad vill ha och prisklass??

    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej igen.
    Vi får lunch gäster i morgon. Fredag ska jag på spinning om de funkar.. Men resten av dagen har jag inget om vi ska träffas då istället...eller så tar vi de till veckan:)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Heej!

    Ja jag vet inte riktigt inte för dyr, de va därför jag tänkte hålla koll på anonserna på blocket. Men tror att jag ska kika hos er oxå.

    Jaha så du är upptagen, jag som tänkte boka dig i tid! Är ledig imorgon, på fredag jobbar jag tror att jag ska in till er imorgon och handla eller på fredag har bara en port med protein kvar!

    SvaraRadera