onsdag 6 januari 2010

Onsdag

Idag har jag blivit bjuden på middag av Jossan, tack gumman och den va inte för salt, de va ju jätte gott. Nu tyck ja att du ska ta och komma förbi här snart!! Vilken lyx att få äta borta, och inte behöva tjata på barna att dom ska sitta stilla och inte leka med maten, för mina barn beter sig som infödingar vid matbordet.

Träning blev de oxå idag gick inte riktigt som jag ville, hoppas att de går bättre nästagång. Vet inte om jag ska träna på fredag före jobbet blir ju så sent om jag ska fara dit imorgon för isåfall måste jag dit när Jörgen har kommit hem, aja får se hur jag gör.

nu är jag trött, ska ta och läsa lite i en bok som jag lånade av Linda får se om den är bra.

2 kommentarer:

  1. Hörru! Kan du va grov i mun så kan du erkänna att de var för salt! Även om jag tyckte de va gott oxå:D;)

    Ses snart*LER*

    Kram och sov gott du me!

    SvaraRadera
  2. Men de va ju bara laxbitarna som va ganska salta och de ska dom ju va!

    Kraaam

    SvaraRadera