måndag 4 januari 2010

Idag har de inte hänt någonting, va bara iväg på stan en snabbis, blev så sugen på att sy, men de fanns ju inga roliga tyger så det blev ett helsvart tyg, kanske kan pimppa upp de lite med några restbitar, ja får väl se vad de blir av de. tror jag ska försöka mig på att sy en enkel tunika, eller klänning.

Trodde att jag skulle ha min singel kväll idag, men icke Jörgen han skulle inte på killkväll, så jag skicka han på ica Maxi istället, slipper ju jag handla imorgon, då kan jag ju fara direkt till gymmet istället perfekt. Tror minsann att ben står på tur den här gången även vader råkade glömma de förra veckan, vill ju ha ett par riktigt snygga vader ja ben me, men de kommer väl sinom tid.

Längtar lite till jobbet ska ju jobba med Jea och Linda imorgon, blir ju en kanon dag!! sen tror jag inte jag jobbar för än på fredag kväll och helgen vilken lyx hoppas de nu är så, så att jag inte har kollat fel igen .

6 kommentarer:

  1. Hej tjejen

    Vet inte om jag tränar i morgon, får se hur de känns. Hur som så blir de mes lätt isåfall:)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Hej tjejen!

    Men vila om du inte är pigg!!
    Jag ska dit efter jobbet, slutar klo tre!!
    Är typ där tie över tre.

    KRAAAM

    SvaraRadera
  3. Ja ha så du är inte febrig!

    Har du varit på gymmet?

    KRAAAM

    SvaraRadera
  4. Nej, inte alls:)
    Ja jag var där och körde ett fispass, bara lätt, mest för att komma ut och hemifrån.
    I morgon blir de vila därifrån och sedan ska jag dit på torsdag om de känns bra i kropp och knopp:)

    Gick de bra för dig?
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Joo de gick bra, mycket folk bara, och lite mycket prat men de e ju kul de me!

    Kraaam

    SvaraRadera