tisdag 26 januari 2010

Tisdag

Vilken bra dag det har varit. Vansinnigt låg humor på jobbet, men de brukar bli de dom dagar som jag jobbar med Linda, har iallafall fått skratta galet mycket
Nu är jag ledig i två dagar skööönt! sen blir de till att jobba helgen, tur de e dag passena.

Sitter mest och tok tittar efter resor blir ju som nästan besatt, tänk om dom hinner ta slut, tror att jag vill ha halv pansion ganska härligt att slippa tänka på var man ska äta middag, lunch och fika är ju som enklare, de kan man ju göra med sig eller äta ute.

Imorgon har jag lite små uppdrag att göra, tapeter och ett par jeans ska inhandlas iiii har inte provat jeans på evigheter.

4 kommentarer:

  1. "Brukar bli det när man jobbar me Linda"....vaddå????
    Vem stod för den låga humor igår????

    Jajja roligt som f*n är det då iaf!!!
    Hoppas du har hittat nå tapeter!

    Kraaaaam

    SvaraRadera
  2. Tjena bruttan!! Kolla vem som har uppdaterat bloggen =D Hoppas allt är bra. Tänker på dig. Vi får ta och ses snart. Hare bäst! Kraam

    SvaraRadera
  3. Hej bruttan!

    Ja undra de ja, men man blir ju som man umgås.
    Nä blev inga tapeter blev hungrig, så jag åkte hem istället.

    Puss och kram!

    SvaraRadera
  4. Hej Eva gumman!
    Tänker på dig me ja vi får ta och ses snart.
    Ja då ska jag ta och titta vad du nu har målat.

    KRAAAM och sköt om dig

    SvaraRadera