söndag 11 april 2010

Vilket vackert väder de e idag, härligt att vakna till solsken! Tänk snart är de sommar, jag är nog mer av en sommar människa, känns som att allt blir så mycket roligare bara av att de e varmt och soligt ute.
Idag blir iallafall en bra dag ska ta och följa med svärmor på loppis och sen tror jag att vi ska vara ute i de fina vädret. Ikväll blir de ju söndags spinning med Jossan oxå, ska bli riktigt skönt att avsluta veckan med att få svettas ur, tycker att de e så skönt att svettas ur känner mig som renare efteråt som att allt veckans smuts rinner av en, låter kanske knäppt.

Igår hade vi en kanon dag fick besök av Sebbe och Lina och deras lilla pojk vilken liten människa och vilken söt unge, mysigt att hålla i en pytte ett tag. Sen fick vi ju ha kvar Mange och Anette hos oss på middag dock blev det en jätte sen middag halv åtta, trodde att jag skulle svälta ihjäl medans vi satt och väntade på killarna som åkte iväg och handla. De blev iallafall Pizza och en massa godis till efterrätt.

Har den senaste tiden funderat på vad jag ska bli när jag blir stor, men velar mest fram och till baka fast samtidigt så borde jag ta tag i saker och inte bara fundera, så i veckan är min plan att ta med med mig mina betyg och åka till en studie vägledare och fråga lite frågor om utbildningar som jag funderar på och som jag kan tänka mig att plugga till.

3 kommentarer:

  1. Hej hej!
    Låter klokt!! Jag skulle också vilja göra nåt annat.....men vad vet jag inte riktigt!!! :-)

    Ha en underbar dag i solen!! Vi ska snart ut med skoter, lär nog bli sista svängen för i vinter....

    Kramkram

    SvaraRadera
  2. GUD vad roligt och jobbigt de var, sååå skönt at få en stund utan att vara mamma och ha huvudansvaret för en stund. Har hunnit äta och duscha..de har inte kommit hem än..shit lillan kommer vara sviiin hungrig. Men ja ska inte ringa;)

    KRAAAAAM och tack för fnitter och glatt sällis

    SvaraRadera
  3. Hej Nina!

    Ja vist skulle de va roligt att testa nåt nytt, eller iallafall läsa något intresant bara för att känna att man utvecklas lite.

    Ja de hade vi jätte skön dag har de varit.

    Kraam så syns vi säker snart.


    Hej Jossan!

    Tack själv för sällskapet.

    Mendu, får du va hemma själv, skönt va! nä va ska du ringa dom för, dom kom väll när dom kom.
    Int hinner hon svälta int.

    kraam så hörs vi sen!

    SvaraRadera