måndag 12 april 2010

Sitter här på jobbet och väntar på att kaffet ska bli klart, solen skiner och den här dagen blir nog kanon!

Har sovit jätte bra inatt tror kanske de va spinningen som gjorde så att jag sov som en stock vakna vid fem och kände mig pigg men de kändes onödigt att kliva upp då så jag tvinga mig själv att somna om ett tag. Vilken bra instruktör han e mins inte vad han heter är kass på namn men roligt va de, tror de va två som verkligen behövde komma ut bland folk, blev en hel del fnitter oxå.

Efter jobbet ska jag åka på gymmet för ett snabbt rygg pass, och en snabb runda på ica för att handla de nödvändigaste. Ska nog laga fisk idag lite sugen på att prova något nytt kanske ska göra fisk biffar eller en fiskgratäng de har ja aldrig gjort.

Nä nu blir de en kopp kaffe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar