måndag 26 april 2010





Tänk att idag fick ja trevligt besök, fick ju bju på god lunch oxå, mycket trevligare att bju hem Linda och Thyra än att gå ut och äta med två pigga barn, blir så enkelt, när dom är mätta kan dom ju bara springa iväg, och vi kan sitta och dricka kaffe i lugn och ro eller så lugnt de nu kan bli. Satt ute länge och njöt av de fina vårvädret, Joker va så lycklig att han dräglade lite extra mycket. Jag vill oxå ha en hund med lite fart i, min gamling tycker mest om att sola och sova.

Träna hann vi med på morgonen gick hyfsat bra Ludde hade inte riktigt lust att följa megymmet idag så då fick ja hålla lite extra koll på han vet ju aldrig vad han hittar på när han e less. nu ska vi ta och hämta Tilda från skolan tror inte det har tinat upp i skogen än lär ju sjunka igenom så jag tror vi tar bilen och hämtar hon.

6 kommentarer:

  1. Gud vad gott och fräscht de såg ut, ja vill oxå bli bjuden:D

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Klart du måste komma ut hit på lunch!!
    I veckan jobbar jag ju ganska mycket dag. men nästa vecka är jag ju ledig nästan hela veckan så då kanske du skulle kunna komma ut hit på lunch.

    KRAAAM

    SvaraRadera
  3. TACK TACK TACk för en SUPER dag!!! Godlunch och trevlig sällskap!!!! Detta gör vi om. Då hos mig!! Ni är välkommen nästa gång!!!

    KRAAAAAM

    SvaraRadera
  4. Ja de va ju jätte kul att ni ville komma ut hit. Jodu de gör ja gärna.

    Kraaam på er.

    SvaraRadera
  5. Ja va kul de vore om du kom ut hit! de får vi ta och styra upp, välj en dag då det passa måndag kan jag nog inte vet inte när jag ska träffa F, och på fredag jobbar jag dag tror ja.

    KRAAAM så höeres vi!

    SvaraRadera