lördag 3 april 2010

Jag är sugen på en förändring, ja på de yttre tänkte ja. Men vad ska jag göra??

Klippa håret vill ja göra och de börjar ju bli dax för de. men hur? Kanske färga eller slinga, men vilka färger? Eller så ger ja frisören fria händer och låter hon göra vad hon vill näe gud de e ja ju för feg för.

En ny tatuering, men vad ska ja då tatuera in? har inga egna förslag och ordspråk känns inte som jag, inte på kroppen i alla fall, ja dom e ju roliga att läsa men de finns som inget som känns som jag.

5 kommentarer:

  1. Gå till Mickan på styling crew eller Märtha på Ego super goa tjejer!!
    Hoppas dagen varit bra.
    KRAMAR

    SvaraRadera
  2. Jaaa Mickan är toppen!! Hon känner jag!!
    Hon gjordemin bröllopsuppsättning!!
    Hon törsdu verkligen ge fria händer!!!

    Nu är jag HEMMAAAAA!!
    Ses snart va!!

    PUSS O KRAM

    SvaraRadera
  3. Hej på dig Jossan!!!

    Ja vi får se vart jag tar vägen, men du är ju så snygga i ditt hår!! så då borde dom ju kanske lyckas med mitt me.

    KRAAAM på dig så hoppas ja att vi ses snart. ja i alla fall så ses vi ju på måndag.



    Men Linda!!

    är du hemma nu vad jag har saknat min andra hälft, har varit så tomt utan dig, ingen att prata me här, tänk så mycket snusk vi har att ta igen, längtar redan puss puss.

    SvaraRadera
  4. HAHAHAHAHAH jäkla galenpanna!!
    Kommer på måndagkväll....jobbar du dag??
    PÖSS

    SvaraRadera
  5. Jo jag jobbar dagen, men på tisdag jobbar du och jag!!

    puss på dig snygging!!

    SvaraRadera