torsdag 15 april 2010

Vilken härlig dag jag har haft, fick äntligen jobba med Linda, tänk er en hel dag med bara en massa riktigt låga skämt, tror att vi låter som två karar i en bygg barack fast med kvinnligare röster hahaa. Näe riktigt nöjd med den här dagen är ja!

Ingen träning blev de idag råkade somna va så trött kan va hormoner som spökar igen.
Va jätte sugen på godis när jag vaknade trodde att de skulle finnas kvar ifrån helgen men de fanns bara ett knövligt dumle papper kvar lite besviken blev ja man kan väll ställa bort skålen om den e tom inte låta den ligga kvar uppe i skafferiet. Träning får de bli imorgon de ser jag fram emot hoppas även på sol vill sola lite på altanen bleka jag behöver lite färg.

6 kommentarer:

  1. GLAD att du haft en härlig dag. Hoppas denna dag blir de med. Nu blir de träning här:)

    KRAM och godmorgon

    SvaraRadera
  2. Ja du är tidig du! hoppas de gick bra.
    Nu ska här städas.

    Kram på dig me

    SvaraRadera
  3. Jaaaaaaaa kan bara hålla me!!! Superdag var det igår!!!
    Var ju sååå länge sen!!!
    Fler sånna dagar tack!!

    Hoppas ni får en härlig helg!!
    KRAAAAM

    SvaraRadera
  4. Jo de behövs blir ju så mycket roligare då.

    Du vet du vad den där låten som Lönne har på sin mobil som ringsingnal heter? Försökte nynna den för Jörgen men han fattade inte vad det var, konstigt va? hahaa jag som är som en liten kvittrande sång fågel.

    puss på dig

    SvaraRadera
  5. HAHAHAHAHHA har du försökt sjunga.......!!!=)
    Nä nu var jag taskig....
    Ingen aning va han har för ringsignal....!!!

    PUSSSS

    SvaraRadera
  6. Ja jag har då hört, att ALLA kan sjunga!!
    Näe du Linda jag vet att de inte låter bra, och ja jag kan väll säga att det är ju oxå den enda bristen jag har HAHAAA.

    KRAAAM på dig din snygging!

    SvaraRadera