tisdag 13 april 2010

Träning på dagen och stallet på kvällen. Träningen gick kanon bra, gick oväntat bra att ha med sig Ludde oxå, dessutomva de bara en till där förutom vi, skönt. Ludde han skrämde mig lite i morse, han va så trött på morgonen att han somna om på köksgålvet, det har ju typ aldrig ens hänt att han ens e trött på morgonen, trodde att han va allvarligt sjuk, men när han vakna sen eller när jag väckte han så va han precis som vanligt.

Ikväll blir de tv kväll för mig ska duscha bort häst lukten och sen väntar våran stora soffa på mig.

4 kommentarer:

  1. Hej gumman

    Hoppas du haft en härlig dag
    KRAAAAAAAAAAAAAAAAM från en hemkommen tjej igen:)

    SvaraRadera
  2. Heeej!

    Hur mår du? Hoppas det är bra med er alla tre.

    Jo det är bra, har jobbat och fått mig en skön kvälls promenad, jätte vackert ute nu.

    kraaaaam så hörs vi snart. Saknar att läsa din blogg hemliga du!

    SvaraRadera
  3. Bara bra med mig, lillan har sovit lite dåligt några nätter, en till gifttand på g;)
    I morgon blir de ben och idag var jag på ett sååå roligt RPM pass, var tryck i salen och folk hakade på i rerängen. Fick en komplimang av annelie som instru att jag hade jätte bra teknik,de var roligt att höra!!:D

    Kram och ses snart
    Jossan

    SvaraRadera
  4. Gud så kul! jag måste ta och prova de där.

    Ja, du e duktig du och förtjänar massor av beröm.

    Jo vi ses snart så att jag får en liten uppdatering av vad du har för dig.

    kram kram!

    SvaraRadera