söndag 18 april 2010

Vilken slöar dag, har mest gått fram och tillbaka mellan soffan och mammas skafferi, så mätt och nöjd är ja. Ska ta och åka hem snart, få se om jag orkar gå en liten kvällspromenad eller om jag fortsätter att slöa när jag kommer hem.

Har lekt lite frisör här idag och slingat mammas och systers hår lite svårt de där med slinger blir lätt stora fläckar och ojämnheter, tror att man ska göra de där hos en riktig frissa.
Jag fick oxå några fläckar fast dom syns inte så mycket och sen kan man ju alltid färga över.

Vilken härlig vecka jag har att se framemot jobbar inget förrän på onsdag kväll, så jag och Ludde är lediga en del i veckan, imorgon bitti blir de träning på morgonen ska bli riktigt skönt att röra på sig.

Nä ner och göra sig klar för att åka hem.

2 kommentarer:

  1. Ha en skön kväll! Nu blir de uppstigning och spinning kl 7 istället, hoppas de är Hanna T som har de:D

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Jaha då kanske vi går om varandra, ska träna när jag har lämnat T på skolan.

    KRAAAM

    SvaraRadera