tisdag 20 april 2010

Ny tränad och jätte nöjd, vilket härligt sätt att starta dagen på, tycker om att göra bort saker direkt på morgonen, nu har vi hela dagen för oss att göra vad vi vill!

Jag undrar vad vi ska hitta på Ludde vill cykla och de ska vi väll göra, sen blir de stallet efter maten. Skulle även behöva dra mig ner mot stan och köpa lite sommarkläder åt barna så att dom har de när vi åker. Eller så sparar jag de till imorgon ska ju liks ner då, ska ju få vara barnvakt imorgon, blir ju super kul att gå och styra barnvagn.

Tänkte på de här med vulkanen, tänk om den där brevid vaknar till liv när vi ska åka, tänk om inte vi tar oss iväg, eller att vi inte tar oss hem fast de gör inte lika mycket. Måste iallafall kolla om vi tog reseförsäkring ar de kanske vore bra att ha.

4 kommentarer:

  1. Hej gumman.

    Lill har inte sovit något inatt men nu sover hon ute. Du får gärna vara ute med henne rätt mycket under timmen i morgon om hon inte är vaken, hon sover bäst ute, bara de är så här fint väder, ska kika på yr vad de ska vara för något. Hörs sedan. Du kanske kan komma senast 11, tror du de funkar!?Så kan jag åka så jag är där 20 över eller så. GUD VAD GULLIGT AV DIG att hjälpa mig och klapp på axeln på mig som ber om hjälp*LER*

    Nu blir de tidig lunch här.
    KRAMAR

    SvaraRadera
  2. Heej

    Jo jag kan komma elva, äter och åker när jag är klar med det.
    Ja jag hade tänkt ta en prom med henne, tänkte passa på att gå och handla ett filter till min kamera.

    Vist proppar du henne full med mat innan, så att hon är nöjd och glad.

    Bara roligt att va med henne, och att styra en barnvagn. BRA att du säger till när du behöver hjälp de behöver vi alla ibland.

    KRAAAM så syns vi imorgon.

    SvaraRadera
  3. Nej jag ska dra in på mjölken så de blir tufft för dig, mohahahahaha;P

    SvaraRadera
  4. Nähe du, de tror ja inte du gör!

    kramkram så syns vi på ett tag

    SvaraRadera