fredag 9 april 2010

Fick med mig dessa två super tjejjer på lekplaneten idag! Tycket att de va ett ganska så bra ställe att åka med barna på, ännu bätre om man får med sig fler så att man har lite kaffe sällskap Iallafall så va de jätte skönt att få sitta och prata med sandra ett tag, tror de va ett tag sen de .


Äntligen får jag sitta vid datorn en stund, måste nog ta och skaffa mig en egen liten dator så att jag slipper vänta på min tur. Har iallafall haft en kanon dag idag, har kommit hem för en stund sen eller ja de va ju ett tag sen.
Efter maten åkte jag och tigde åt mig en kaffe hos Jossan, kul att se er igen! de va ju jätte länge sen. Kändes nästan som att Emmy hade blivit lite större, tänk vad dom växer fort. Härligt iallafall att komma hemifrån en stund och sitta och babla lite, gör så mycket när man lämnar hemmet för en stund.
Men jag blev ju så förvånad över mig själv på gymmet idag, vet ni vad! tanken va ju att jag skulle träna biceps och mage men de blev ju ben och biceps kan ju säga att jag aldrig förut har blivit sugen på att träna just ben, vet inte om de va prg av att vi pratade om ben hos Jossan kan va de. Ja de gick iallafall bra. Kände mig riktigt glad och nöjd efter passet stannade av på ica och köppte lite fredags gotta och en mat tidning som jag nu ska sätta mig ner och läsa.


2 kommentarer:

  1. Hej igen gumman och tack för lite fnitter:D
    Ja e oxå gotte sugen, vet inte vad jag ska ta mig. Åt en extra middag iallafall;)

    Kramar till dig

    SvaraRadera
  2. Hejhej!

    ja här blev de glass.
    Men en extra middag är ju inte fel de heller.
    Tack själv, synes iallafall på söndag.

    kramkram

    SvaraRadera