torsdag 8 april 2010


Blev sugen på att prova göra kikärts biffar idag, och dom blev jätte goda även barna tyckte om dom. Dessutomva de så enkelt att göra dom bara mixa lite kikärter, ägg, vitlök, majsenna mjöl, och olika kryddor som man har hemma jag tog basilika, chili, persilja, ja och salt och peppar jo och finhackad paprika och lök.
Jo nu mår jag mycket bättre, måste ha fått i mig något olämpligt eftersom ingen annan har blivit sjuk. Är glad över att aptiten är tillbaka, gud så gott de e med mat!!!

4 kommentarer:

  1. härligt att du mår bättre, då ska vi ses snart!
    I morgon funderar jag på att köra morgonspinning med Nadja i stället. Kommer nog köra helvila på lördag, vi får se hur de funkar med träning/ J och lill:)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Heeej!

    Morgon spinning så skönt för dig!

    Imorgon hade jag tänkt ta barna till busplaneten på strömbpilen, måste ju handla mat oxå ingen som har handlat på hela veckan ja förutom mjölk. Jaha ska han tok cykla på lördag? då kanske vi kan ses.

    Kraam

    SvaraRadera
  3. Vad e busplaneten? När ska ni dit?
    Han ska nog cykla lör och söndag rätt hårda långa träningar tror jag:)

    Kolla luren sedan;)
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Jo men de e ju som leos lekland ungefär, finns ett fik där oxå om man vill äta eller dricka kaffe. Vi ska hänga på låset klo 10, storhandling först.
    Ja han e ju galen karln din! Fast jag tror ni har en fetich för cycklar båda två, snart har du oxå en likadan dress som jocke hade på sig hahaa. kram så har ni en trevlig lunch.

    SvaraRadera